you're always on my mind.

Jahapp, nu sitter jag ensam för mamma är och jobbar, alex har åkt hem, karla och wilgot också. Så nu har jag ju lite panik så jag måste väl tröst äta lite, haha! :) Usch vad jag äter hela tiden, jag hatar det. Kan inte sluta heller. 

Idag har jag varit med Alexandra hela dagen, sen kom Annika förbi en stund så vi satt här och pratade med henne och mamma, sen så gick vi till konsum och köpte en blondering och en hårfärg hos Ingela's eller vad det heter. Blekningen fungerade inte så då blev vi less och tog bilen till "Ingela's" och köpte oss en avfärgning som fungerade mycket bättre, men då var ju hårfärgen vi skulle haft efter för ljus så Alexandra måste byta den! Sen kom Karla och Wilgot. Det var jätte kul att träffa henne igen, eller träffa båda igen :) Sen så blev jag lämnad alldeles ensam och nu ska jag ladda ner en film och äta chips, i princip allt för att inte tänka på ciggaretter!

Du ser ut som fel, du kallas för fel, du umgås med fel, du pratar som fel, du trampar på fel, du handlar fel, men framförallt så är du fel! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0