So let mercy come, and wash away what i've done.

Kära älskade läsare, vänner och idioter. 
Hur mycket tror ni att man kan lära känna en person genom personen i fråga's blogg? 

Det är ju skönt för vissa personer som verkligen lägger ner tid på sin blogg, dom som skriver som om det vore en helt annan människa på andra sidan skärmen, dom som tror att man inte ser igenom dom. 
DÅ är det ju bra med internet, when you can't stand the person you are i verkligheten så man kryddar det hela med lite ord här och var och hoppas att det inte märks. SUG PUNG, var er själva istället. 

Sen förstår jag mig inte på människor som inte kan släppa gammalt groll. Egentligen inget märkvärdig, men tydligen så tog det ju jävligt hårt på dig eftersom att du beter dig som du gör nu. Tråkigt att du bara inte sade som det var så hade vi ju kunnat löst det på plats. Eller haha, nej fan inte på plats det hade ju varit jobbig situation för mig men ja, dagen efter då? :)

 
Jag saknar min lilla älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0