Lollois är min bästa vän i hela världen!! <3

Louise har varit med mig hela dagen idag, Thisbe och Malin var också här en stund, men dom gick ju lika fort som dom kom, dom jävlarna :) Jag har kommit underfund med några olika grejer idag. Det har varit soft. Uppenbarelser får man bara av Jorge och Juan vid ett speciellt tillfälle i låten, man kommer liksom i extas ungefär. Som att man vill plocka ut alla sina känslor i kroppen för dom är så många och så stora så att det ska få plats med mer. 
Ja, jag vet, jag är typ världens dramatiska och känslomässiga människa, men vet ni vad? Jag gillar det! 

Louise får mig alltid att må på bra humör när jag är depp, hon är liksom lite bäst på det där viset. Ord och handlingar från henne är ju skiten så att säga, och imorgon ska vi in till Uppsala och göra stan! Och vet ni vad? Det kommer bli fett!!! 



Ja, jag har lurat mig själv 
för många gånger nu 
jag trodde kärlek som din 
var lätt att fånga nu 

Och DU sa du måste vara sjuk
 sjuk sjuk sjuk 
Du måste vara blind 
blind blind blind 
du måste vara blind 
för du kan inte se 
när löven faller ner 
hur ful jag är 

Ps. Jag har fått jobb. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vadå dramatisk? du är ju fan lugn i jämförelse med mig. :P

2009-02-06 @ 14:13:27
URL: http://kittytoaster.blogg.se/
Postat av: madeleine

åh, vars har du fått jobb? :)

2009-02-08 @ 11:39:53
URL: http://hardestammadeleine.blogg.se/
Postat av: Sarakanskelitemer!

Nämen haha! Ja, men dig kan man inte jämnföra sig med Fän! :D

Jag har fått jobb på Kina resturangen :P

2009-02-11 @ 10:33:26
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0