Hihi.

Idag är det fredag den 13.e, fyfan så underbart. :)

Sitter hemma hos Fisan som vanligt, ska väl hem lite senare och hälsa på mor min, har inte träffat henne på snart en vecka :O Det är ju helt otroligt. Jag har heller typ inte rökt på en vecka, eller jo typ 2 cigg, men inte mer än det, känns ju helt underbart. Imorgon blir det cup för fisan så jag ska vara barnvakt åt Jamie, senare på kvällen så ska vi äta alla hjärtans dag middag och kanske förtära lite lite alkohol, bara för skojs skull. Men får se hur det blir med det.

Förövrigt är jag jävligt peppad för tillfället och känner att jag kommer åstadkomma mer med mitt liv än vad jag trott. Utbildningen ligger bara runt hörnet :) Så blir det till att komma bort från Tierp då, känns lite tråkigt faktiskt. Har ju trots allt en del personer som jag verkligen gillar här!

Aja, nu ska jag äta oboy och macka, otippat! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0