Håkan Hellström gör min själ hel.



Idag är det min dag.
Slut på ångesten, att ångra det man har gjort tidigare är bara slöseri på energi. Kan inte göra det ogjort så jag skiter i det i stället. Jag har endast mig själv att skylla och det är jag som är en dum jävla idiot, konsekvenserna blev kraftigare än vad jag hade väntat mig. Men det är också sånt som händer.

Nu är det nya tag som gäller, skita i skiten, gå till jobbet, skaffa jobb i Norge och bara åka. För senare ska jag flytta till en hemlig ort och göra det bästa som finns! Det känns som om jag liksom äntligen kommer någon vart i mitt liv, och bara inte sitter och ruttnar sönder här i lilla Tierp!

Jag har jobbat idag, sedan så gick jag hem till Sofia och där satt hon, Evelina, Adam och Wilma och spelade monopol. Sofia fuskade ju som vanligt, jävla fuskmaja :) Jag hade saknat Jamie så mycket så jag tog med honom hem till mig och satt och mös, sen gick vi till mormor och morfar, hälsade på lite. Mormor var så fascinerad över den lilla krabaten. Var där i ungefär två timmar, spelade spel och liknande, Jamie var så snäll så. Gick hem runt 18, såg att det lös hemma hos Annika så gick in där och hälsade på en snabbis, fullt hus var det :)

Väl kommna till Sofia så var wilma kvar och vi mätte oss i vighet, vem tror ni vann då? Inte fan var det jag i alla fall, haha! Vig unge. Sen skulle dom baka så jag tog med lizzie ut på en promenad. Nu ska dom spela monopol så jag ska mysa lite med Jamie.

Imorgon blir det till att gå upp tidigt, ut och gå med Evelina om allt blir som planerat, sen frukost, sticka iväg till jobbet, efter det till Sofia så tror jag vi går över en sväng till mormor igen med tanke på att Sofia inte var med dit idag.

PUSSOCHPEACEOCHMASSAKÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0