grävlingar

Haha, det är bara grävlingar som gillar den skånska dialekten.
Jag älskar cosmopolitan ibland. Dom har så roliga artiklar. 

Dom frågade om bästa raggningsknep. 
Snubben svarade: 
"Att hålla tyst så länge som möjlig, den skånska dialekten som jag dras med är det bara grävlingar som gillar." Hur underbart uttalande är inte det liksom?! :D



På lördag blir det fest med brudarna. Sofia, jag och Linnéa är spikade. 
Louise ska vara med om hon är frisk, sen vet jag inte riktigt om Sabina och gänget är på.
Har inte kommit så långt än.. 

Men det kommer nog bli dunder kul :) 

Nu ska jag hoppa in i duschen, träffa Stepanie och sen dra till Sofia, vi ska upp tidit imorgon och ut och gå, sen blir det staden! Ps. Jag har vin. 

Peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0