Festligheter.

Helgen bjuder på en hel del festligheter. Igår var jag med Stephanie, Oska, Louise, Reda, Victor, Viggo, Kalle, Malin och två främmande personer. Det var väldigt mysigt, jag ble dock för full "otippat" och gjorde en väldigt dum grej, hihi! :D 
Nu håller jag i alla fall på och städar huset. Så mamma om du läser detta! Inget stulet, inget gick sönder och det var en soft kväll :) 

         

Bilder från gårdagen :) 

Idag blir det festande hos Sofia, men jag har ju knapert med dricka eftersom att jag drack det mesta igår. Tänkte att jag skulle upp till systemet idag men det gick ju inte som planerat. Dumma fulla tjej. Men ja, ikväll kommer det nog bli väldigt trevligt! Ska hoppa in i Duschen, äta och sedan bege mig hem till Fisan :) 

Over end aut! Pis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0