2009 @ Ladies, i think it's time to switch roles!

Jag sitter hemma hos Sofia nu och ska snart iväg och jobba! Skippar frukosten nu mera och äter Kina mat efter jobbet, gott som fan men ohälsosamt så det heter duga. Efter jobbet ska jag kila över till Sofia igen och om man har tur så är Karla och lill Wiggen kvar här också. Sen blir det en trip till mig för att laga mat, kycklig med någon potatis tror jag att det blir. Mycket möjligt att det blir hockey senare ikväll också, frågan är ju den liksom vad som är bäst att göra.

Fan, det känns som att jag har tappat lite här nu, Linnéa, Alexandra, Louise och Malin, vi måste börja hänga mer! Så ring, eftersom att jag är den enda som är fattig utav oss flickor, jag är ju trots allt bara inne på min andra jobbdag. :)

Ja, Sabina, jag är medveten att du ska ha pengar av mig idag, men vill du veta då? Jag får inte pengar rakt i handen och mamma är i Uppsala tills imorgon, så jag kan faktiskt inte göra ett dugg. Du får dom imorgon istället! När hon har kommit hem.


Usch, kan ju ciara ha gjort en utav dom bästa låtarna, dock stämmer den ju inte in på alla killar men vadå, som att någon låt stämmer in på alla! Hihi, så nu ska jag lyssna vidare, vänta på fia och sen vänta på att jag ska gå till jobbet.


What if I?...
Had a thing on the side?
Made ya cry?
Would the rules change up?...
Or would they still apply?...
If I played you like a toy?...
Sometimes I wish I could act like a boy.

Killar kan! Peace ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0