winter



Jag känner väl lite både och.. sitter och lyssnar på joshua radin vilket är väldigt lugnande och sådär. får mig på lite bättre mood. vet inte varför jag känner såhär, är typ ängslig.. antagligen för att jag inte har en aning om vad jag ska göra med mitt fucking liv. när man ser massa andra människors liv rasa samman så finns det inte mycket hopp kvar. man får väl antagligen göra det bästa av situationen.

och förövrigt blir jag så jävla irriterad på den såkallade vintern som äger rum i år. bullshit. nu ska jag göra något som gör mig glad.. läsa "när jag hör din röst" och drömma mig bort till de kalla och gröna skogarna i forks! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild sara :)

2009-12-11 @ 12:32:15
URL: http://magnoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0