wake up with Regina Spektor.

Vaknade för ett litet tag sedan, mathilda drog hem till fia så nu ligger jag här själv och funderar på vad jag ska göra idag. känns som att jag inte kommer fram till så mycket. jag vill åka till sthlm!! men min fot hindrar mig -.-

Ja just, jag brukar akta mig lite för att se muscvideos för jag blir oftast så besviken och tycker att låten är ganska kass efter det. men jag var tvungen till att se Ke$ha - tik tok och jag kan inte säga annat än att det var den sämsta musikvideo jag har sätt. Bill du hade rätt den sög och man gillar typ inte låten efter det.


Åsa, vi måste leka snart!

Kommentarer
Postat av: Åke

mm, klart vi ska. ringer sen så styr vi :)

2009-12-02 @ 17:16:30
URL: http://asaelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0