wake up music!

Anya Marina - Satillite Heart



Idag har jag inte hunnit med så mycket ännu, Emma ringde och väckte mig halv 12 så jag har pratat med henne sen dess. Vi har kommit på så mycket bra planer. Så nu ska jag gå in på nynashamn.se och söka jobb! Usch, jag förstår inte att det ska vara så svårt att hitta jobb.. ioch för sig så får jag ju kanske skylla mig lite själv med tanke på att jag hoppade av gymnasiet (dumbassmotherfucker)

Nu ska jag gå ned och väcka min kära mor som har jobbat natt för att visa min fina uppsvällda fot, och äta frukost! :)

Peaceoså!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: jo jag förstår det, hoppas mamma esaera kan fixa de nu :)

2009-12-01 @ 13:10:55
URL: http://sossia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0