Wake up in the morning feeling like P Diddy!

Credd till mig, är kanske skiit duktig på att laga mat. klarade mig alldeles galant. mamma tyckte att köttfärssåsen var god, lite för salt men det får hon ta om hon låter mig laga mat eftersom att jag är lite salt beroende. jag tyckte däremot inte att det var så gott, kan bero på att jag inte gillar köttfärssås speciellt mycket. gillar inte kött-smaken. haha! bra val utav mat då (Y) <--- stringtrosa.



Jag saknar typ tiderna förr, då hade man alltid kul. gulahusetpåkullenitorslunda-tiden :) 

Nu ska jag duscha för att värma mig, det är iskallt här! sen ska jag göra mig litesådärokej och möta Sofia. so long, puus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0