uh,,

Senaste köpet
Senaste förälskelse
Senast förbannad på:
Senaste sms;set var ifrån
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft?
I väskan har jag:
Det absolut fulaste som finns
Har du några känslor?
Mest överanvända ord:
Senaste köpet: redbull
Senaste förälskelse: atma ;)
Senast förbannad på: precis alla!
Senaste sms;set var ifrån: krull.
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft? bästa - den jag har nu, sämsta - kolla för 2 år sen.
I väskan har jag: ingenting, har ingen väska.
Det absolut fulaste som finns: kissie
Har du några känslor? ja
Mest överanvända ord: typ.
Vem är bäst på hela planeten? jesus.
Hur smart är du på en valfri skala? skitsmart.
Till frukost äter jag: inte ett dugg.
Här lunchar jag: hemma?
Hit går jag efter jobbet: har inget jobb.
En onsdagskväll går jag: antagligen hem till sofia, någon annan vän eller till min säng.
På torsdagen vaknar jag: uppgiven i min säng.

Har du någonsin?
Googlat dig själv: flera gånger.
Sökt efter ditt namn på Flashback: nej.
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen: ja, men misslyckades.
Ljugit om din ålder: hela tiden!! vill vara 12.
Druckit slattar: förmodligen, men inte nödvändigtsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0