those who are dead are not dead.

Uh, jag har precis vaknat. ägnade natte åt att kolla på filmer som jag inte sett, bl.a. stardust - skitbra, raise your voice - inte så bra men ändå litehalvt. och en till som jaginte minns vad den heter som var jätte bra. haha! :) mådde så jäkla bra efter att jag hade sett den!

nu sitter jag i åsas kära vardagsrum och undrar lite var hon är. nåot säger mig att hon har gått ut  med nero eftersom att inte han heller är här. hah :)

idag har jag inga planer, vi får se vad som händer.. ska hem snart i alla fall. puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men ändå! Det är ett stort steg.. har du fått jobb där då eller? :) Lilla Tierp som är så mysigt, hehe :)

2009-12-09 @ 14:54:05
URL: http://dallerpuddingens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0