Sällskapet var ju helt ok!

Nu har jag precis kommit hem från Adam och Daniel. Åkte dit en sväng efter att jag träffade Sofia på Stationen. Vi kollade på tv och lite sådär. Danne försökte få mig och äta hans hembakta kakor men jag i princip vägrade, just för att det var han som hade bakat dom.. men ska göra ett försök imorgon! haha! Försöker få adam att dricka lite öl med mig imorgon, det verkar faktiskt väldigt lovande. jag tror det kan gå vägen. Pax för att jag ska ta med mig sällskapsspel! 

Nu ska jag gå och lägga mig och sova. imorgon fyller min kära mamma 53år. fast hon ser ut som 43 så det är ok. ;)



Love.

Kommentarer
Postat av: Åke

Dissare ;)

2009-12-04 @ 00:47:38
URL: http://asaelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0