pon de floor



Hah! nu har jag gjort mig fin i håret. funderar på att öppna en öl och ta en cigg medans jag pratar med någon på telefonen. hah, jeffrey är ju ett hopplöst fall att få tag på. så det får bli någon annan den här gången. :) ikväll ska jag som sagt dricka öl, börjar dock bli lite rastlös nu. känner att jag har alltför mycket tid att slå ihjäl. men ja, det lyckas man väl alltid med på ett eller annat vis :) 

jag tycker att fannie kan komma hit och dricka öl med mig någon gång.

rökociggpause- peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag KOMMER och dricker öl med dig! SNART! fixa ett busskort och haka på på inflyttningsfesten imorgon, det kommer bli fett som fan D':

2009-12-04 @ 18:36:54
URL: http://kittytoaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0