pax!

hah, jag vaknade för en timme sen, känns ju lite sådär. inatt ska jag försöka lägga mig senast klockan 2, undra hur det kommer gå? när jag vaknade så gjorde jag ordning stekta nudlar och åt kyckling wook till de. hur gott som helst.. trodde inte jag gillade sånt.. cornkyckling, min brors påhitt, haha! han är så rolig. när han handlar så är det vegetariskt, men om någon bjuder, då äter han kött. väääärldens konstigaste kille. 

idag har jag inga planer, stephanie skulle komma hit men har inte sett skymten av henne. magnoon!!  nu ska jag i alla fall ringa thomas och så. 


ikväll är det paradise hotel!! <3 you gotta love it.. catja är suuft!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte varit i tierp idag så de sket sig. puss

2009-12-10 @ 17:19:31
URL: http://magnoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0