hiphop-häng med Tilda.



det här med julklappar är ju aldrig lätt. jag och mathilda har suttit här i pricip hela dagen för att hitta en bra julklapp till christian.. men tror vi är på rätt väg nu i alla fall :)
Sart kommer gustav hit och jag ska klippa honom, det kommer väl bli lite så där, som vanligt. men han får ju faktiskt ta och skylla sig själv. (a)
Min fot mår väl lite halv dåligt, men kan faktiskt gå på den nu, i och för sig ser jag ut som en efterbliven människa men det är ju fortfarande ett framsteg. (shit vad jag dissade mig själv där beroende på hur man läser) jaja. nu ska jag och mathilda gå ner och käka någonting innan brodern kommer..

Emsi, jag saknar dig! :)

Alla andra kan ju dö! Peace.

Kommentarer
Postat av: Emma

And i miss you cutie!!

2009-12-01 @ 22:10:20
URL: http://metrobloggen.se/Beautiful
Postat av: Sara

<3 :)

2009-12-02 @ 14:07:10
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0