hemkommen!

nu är jag hemkommen från mode-showen. det var väldigt, ehm. kul! haha! jag dog av garv i slutet i alla fall. stephanie och mathilda var rå snygga, credd till er. ps. mathilda - min mamma sade att du såg ut som en modell ;) Träffade lite folk och så som jag kände, det var trevligt. och sjukt skönt att gå med mamma :) men vilken trängsel det blev vid insläppet då, haha. alla tolvåringar skulle vara först (Y) <-- stringtrosa!

Nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag ska se ikväll, blir det dexter, how i met your mother, true blood, gossip girl eller heroes? Eller kanske, zombieland?

Pax för mitt diadem, det är det finaste diademet mitt öga någonsin skådat. 
pussochkramoså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0