Lista, Lista, Li-ista!

Om just dig

Namn: Sara
Bor: Tierp
Smeknamn: Esaera, uh.. typ!
Intressen: Vänner, skip-bo, paradise hotel.
Skola: Går inte i skolan

Har du under denna månad

Saknat någon: Ja
Ljugit för någon: Inte vad jag kommer på.
Ångrat något: Massamycket.
Svikit någon: Ja, jag skulle åka till Åsa men beslutade mig för att vara hemma och försöka vända tillbaka på dygnet istället!
Känt dig sämst: Haha, ja hade min as-depp-dag i Söndags.
Gråtit: Yeah!
Skrattat: Hah, ja senast nyss. men jag skrattar ju jämt.

Varit sjuk: Nej det har jag inte och ska inte. peppar, peppar.
Varit utomlands: Nope, eller utanför Tierps gränser, räknas det som utomlands? tror jag ändå måste svara nej. Fan mitt liv suger.
Träffat någon som du chattat med på datorn: Träffar dagligen människor jag skriver med på msn. Idag var det Sofia.
Strulat med någon: Ja det har jag väl, men det är hemligt!

Känslor

Gråter du ofta: Nej men typ att jag inte gör det, skulle vilja gråta oftare, det är mysigt.
Skrattar du ofta: Hela tiden. Jag är fett dryg!
Känner du dig just nu: Mår väl lite sådär. Vill ha kyckling nudlar men är för lat för att göra ordning, damn.. borde blivit född i kräftans tecken.
Hur har du mått den senaste tiden: Bra, jag är nöjd. Och glad. Ibland får jag flipp, det är skönt!
Tänkt på självmord: Någon gång kanske när jag var ung och dum. nu involverar jag mig inte tillräckligt.
har du någon/några hemligheter för dina föräldrar: Nej inte direkt. Mamma kommer alltid på mig!


Kärlek

Ska en kille vara lång eller kort: LÅNG! Det är ett måste.
Funnit kärleken denna månad? : Funnit kärleken kan jag inte påstå, men jag har skaffat pojkvän i alla fall!
Blir du lätt förälskad: Nej, lätt besatt är kanske mer rätt benämning. Dock släpper jag dem jävligt fort också, högst 2 vekor.
Är du kär i kärleken: Med tanke på att jag inte är kär i någon karl men ändå helt sjukt söt av mig så svarar jag ja på denna fråga!
Tror du på ett föralltid: Tyvärr inte, och det suger. Jag vill tro på det. Eller vara född på 1800-talet.
Är du förälskad just nu: Nej det är jag inte.. Jag är för bra för folk tror jag.
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Men nuså, inte en enda!
Har du blivit sårad av kärleken: Ja, men det var också när jag var ung och dum. Jag är mycket smartare nu :)
Vilken sorts killar gillar du: Men vadå, jag gillar ju typ alla killar. Oj nej, fel! Men jag gillar massa olika sorter! Haha :)
Ska en kille vara söt eller het: Personligheten?
Ska en kille vara blond eller brunett: Jag föredrar brunett, men det är ju inte direkt så att jag dissar någon pga deras hårfärg!


Utseéndet på dig

Brunett eller blondin? Rödhårig.
Ögonfärg: Blå.
Långt eller kort hår: Det är inte så kort men halvlångt.
Snygg eller ful: Jag kan vara snygg om jag vill, men kan också vara ful om jag vill.
Nöjd över dig och ditt utseénde: Finns vissa saker jag vill och ska ändra på.
Har du långa naglar: Mja, typ att jag har det. Men dom brukar gå av.
Sminkar du dig: yep, dock bara om jag ska göra något.. Inte så att jag sminkar mig om jag ska till affären!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0