Avatar.



Har precis kommit hem efter att ha varit och sett filmen Avatar på bio här i Tierp. 
Jag tycker att den var väldigt bra, snyggt gjord, bra handling m.m.
Så att se den är definitivt ett måste från min sida.

Idag är det början på min andra helg fri från alkoholen, det känns skönt.. Så nästa gång jag dricker blir inte förens juldagen, nu när jag tänker efter lite inte är så långt bort. Det är väl både positivt och negativa tankar om den saken. För den 25.e är det ju faktiskt bara runt 2 veckor tills jag måste flyga ur boet och klara mig själv. 

Den största saken är ju då jobb, så om du har ett jobb till mig inom sthlm.s området, langa ^^, 


Nu ska jag sätta mig framför tv.n i hopp om att få tillbaka min normala temperatur i fötter och händer. 
Hoppas ni haft en fet fredag. peaceoså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej vad den bra?:D



jag ska snart sova;D

2009-12-18 @ 23:21:47
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej vad den bra?:D



jag ska snart sova;D

2009-12-18 @ 23:21:48
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0