peace kanske

Sitter i skolan för jag skulle prata med komvux yrkes vägledare, men hon var tyvärr inte här idag. Så jag ska maila henne idag och boka ett möte, hihi! Lite vuxet. Så får vi väl se vad det blir av mig i slutändan. Jag är bara så sjukt imponerad av min kära vän Fän som läser till sjuksköterska för att sedan läsa vidare till barnmorska. - BRA!

Jag ska i alla fall skriva högskole provet som är nu i oktober, så nu har jag suttit här i skolan i en timme och tränat inför det. Så jag känner mig lite halv duktig också!  Just ja, cant forget, jag har urinverksinfektion samt en början på halsfluss. Att vara sjuk, borde verkligen inte få existera, det är inte soft på något sätt eller vis. Nu ska jag bara vänta på att Stephanie slutar sin lektion, så ska jag snacka med henne ett tag, sen ska jag cykla hem till Fison och Jamie <3

kriminalisera symtomen medan sjukdomen sprids - äsch!


Kommentarer
Postat av: Sofia

DUKTIG SARA! :D grymt bra juu! (:

2009-08-26 @ 17:02:25
URL: http://sossia.blogg.se/
Postat av: Anonym

nejmäh, gulle som tar med mig :* BARNMORSKA FTW

2009-08-27 @ 23:46:02
URL: http://kittytoaster.blogg.seq

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0