Äschdå!

Iih, jag är typ uppe tidigast utav allihopa i hela världen!! Och ändå ska jag bara chilla ^^, Men nu när jag är uppe såhär i tid hade jag tänk att dra till skolan och kolla upp hur det är om jag vill plugga på komvux och om jag vill plugga någon annanstans på komvux, och om det överhuvudtaget går. Sen klockan 4pm kommer min söta Mathilda hit :) Förhoppningsvis åker vi till Micaela men jag vet inte riktigt hur det blir med det eftersom att Marion ska jobba :/ 

På Fredag at least får jag träffa min underbara Emma <3 Det ska bli "minst sagt" bättre än bäst. Nu ska jag bli snygg. Peace <3

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag åker till tierp ikväll så lägenheten är marre-fri 2night ;)

2009-08-26 @ 17:08:19
URL: http://www.metrobloggen.se/sweet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0