Your hair, your eyes, your old Levi's

Nu sitter jag hemma hos Sofia, pysslar om Jamie lite! Han är så söt. Jag har klippt fisan idag och lovat att jag ska gå på fotbolls match med henne. Det kommer bli kul, haha undra vilka som spelar där liksom.
Varit på högbergs har jag också, så nu har jag tre kopior av mitt betyg, och jag har skrivit ut mitt CV, så nu är jag fit for fight nästa vecka när jag ska till arbetsförmedlingen och argumenterat för mina rättigheter om ersättning nu när jag inte har något jobb. Önska mig lycka till! ;) Peace.

Jag har också kommit fram till att jag älskar Lois och att hon är kind of bästigaste någonsin! :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Älskar dig min sötnos :)

2009-04-29 @ 16:05:02
URL: http://thisislois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0