Welcome to los angelos palm trees and drug stores

Fredagen var kul, väldigt lyckad faktiskt, jag hade trevligt, åt och dansade! ^^, Drack lite öl, inte så farligt mycket dock :) Lördagen var bara lugn, gick runt med Ev till lite olika fester, men gick hem väldigt tidigt och sov i alla fall! På Söndagen kom Alexander förbi mig och åt glass, vi satt i solen och pratade lite, sen gick vi hem till honom och grillade. Mys! ^^ 

Idag börjar jag bli sjuk, vilket är sucking, så jag har inte gjort så mycket. Har mest typ tagigt det lugnt och sovit. Men på kvällskvisten åkte jag lite bil med Linnéa och Lois, hyrde lite flm, snatch och Aladin. Iiih, aladin är både rolig, romantiskt och alldeles underbar! :D Älska barnfilmer. Men läskig!!!! :O Kommer väl dröma massa hemska mardrömmar inatt! :D 

Imorgon börjar dom riva badrummet, det ska inte bli kul någonstans, för nu kommer jag vara uppe med tuppen 3 veckor framöver. Sucking -.- 

Aja, sova till någon dålig film som jag har kvar på datorn sen tidigare eftersom att man inte får ladda hem nu... 
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0