Underliga dag.

Idag sade Louise att man inte alltid vet vem jag skriver om i min blogg, antar att det hoppas från happiness till bitterfitta varannat inlägg. But don't worry, när jag kollar tillbaka på mina inlägg så fattar jag inte ett dugg ibland! Plus, jag vill inte skriva namn och sådär i bloggen, även om personen i fråga mycket möjligt har gjort bort sig totalt i mina ögon så är det dumt att hänga ut någon sådär. Vilket jag i och för sig redan gjort men om ingen annan än personen själv vet vem jag skriver om så känns det bara som att jag skriver av mig och inget mer med det :) 

Jaja, snart kommer Louise till mig i alla fall, jag tror att vi ska äta, men vet ej. 
Och.. Tack Mikael för att du kom hit och fixade mitt internet, det var väldigt snällt! 

Du, J, sluta upp! :) Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0