This is me, not getting involved.

Sitter och väntar på att Malin ska komma hem, eller i alla fall att hon ska höra av sig så jag vet när hon kommer hem. Så jag kan smyga över till henne i stället för att sitta i min alldeles för uttråkade ensamhet. Dricka te satsar jag på, och talas vid. Jag har massor utav hemliga saker jag vill göra som jag ska lätta från mitt bröst! :) 

Det känns förresten otroligt skönt att ha sett He's just not that into you. Alla saker som man egentligen vet får en uppdatering, och det är kul att se de olika sakerna man varit med om själv. Hah, fick mig ganska många skratt genom den filmen faktiskt.

Men från och med nu, för att visa att jag verkligen inte bryr mig någonting alls. Så ska jag inte göra någonting alls. Hur smart är inte det liksom? Ja, jag vet, ibland kan det vara as jobbigt att vara smart. 

Nu ska jag gå ner och packa ihop mina grejer, sen söka lite jobb. :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0