mäh.

Idag har jag faktiskt inte gjort ett ugg, Stephany sov här men gick tidigt i morse för att hon skulle till Uppsala, sen sov jag lite, kollade på kyle xy oxh två filmer. Sen så skulle Fredrik komma förbi en sväng och snacka lite men han skulle jobba sen ikväll, det var ju lite tråkigt. Nu har jag precis sett ett avsnitt av sex and the city, känns som att honskriver väldigt bra saker i alla fall, eller jag menar, det är mest bara frågor utan svar men frågorna är bra, man kan måste komma på svaren själv. Att det är annorlunda från person till person liksom. 

Ev, ring mig! 

Ps, den låten som vann melodifestivalen eller något sånt där SUGER!! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0