It's not that i don't like you.

Idag har jag umgåtts med Linnea, Louise och Malin. Vi har suttit ute och pratat, fått klarhet i vissa saker, med det mesta är fortfarande suddigt. Senare på kvällen så åkte jag och louise och solade, det var skönt. As längesedan sist. Så nu känner jag mig ganska fräsch! Eller nej inte direkt, har inte hunnit duscha än men känner mig snyggare helt enkelt. :D Nu sitter vi och lyssnar på Eminem - don't approach me, hur bra som helst. Ska få låna hennes dusch jag eftersom att min fortfarande är ur funktion. Längtar tills det vlir klaer. Men det kommer ta kanske rcå veckor till. 

Nu ska jag få en rosett frisyr, spännande. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0