hih-

Helgen har varit relativt lugn, i fredags så gick jag upp med Sofia till Ågren, satt där och drack öl sen bara öste det in folk, brudarna och pojkarna! Vi gick en sväng till brorsans sen tillbaka till Ågren, senare på kvällen gick vi hem till Johan och satt där och fortsatte dricka, somnade ganska hårt på soffan och vaknade till liv tidigt, som vanligt. Försökte få med mig Daniel ut och gå hur länge som helst tills Johan vaknade och då gick vi alla tre och handlade på hemköp och systemet. Sen gick jag hem till Louise och vi åkte till rullsand.. På kvällen var jag fortfarande jätte bakis så jag orkade inte göra någonting, sov mest men ALLA väckte ju mig minst 6 ggr ivar. Jäkla människor, men jag kämpar vidare! :D 
Idag hade jag tänkt att gå och hälsa på Sofia om hon är hemma. Senee, vet jag ej, sova typ. För imorgon blir det arbetsförmedlingen. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0