Happy, im so happy.

Shit, jag har varit på toppen humör heela dagen, och snygg! Soft som fan. Jag vet inte varför jag skriver egentligen men jag har inget och göra i guess that's why. Snackade med Sarah nyss, det blev lite ändringar, ska söka nanny jobb ist för Au pair jobb så att vi kan flytta ihop direkt när jag kommer! Det kommer bli så kul!! :) 

Det är ju dock en sak jag grubblar över lite titt som tätt, jag förstår inte varför du ska komma så olägligt snutt. Men ja, vi får se hur det går och sådär, hah, du kommer ju alltid ha en stor betydelse för mig i alla fall! ^^

Och förresten du, du vet förmodligen vem du är och ja nej jag tror såklart inte att du läser min blogg med tanke på att du bara är ute och gör massa dumma saker hela tiden. Men du stör mig, fett! Du gör så att min dag blir helt paj, kommer med massa dåliga bortföklaringar som inte håller någonstans. DU till och med försöker göra så att allt är mitt fel? Tror du att jag går på det där? Heelt seriöst, du är den största råtta jag har träffat på i hela mitt liv. Sluta att höra av dig, jag vill inte ha dig i mitt liv. Den där betydde mycket för mig. Så fuck off! 

Timbaland ft. money - fantasy "vad ska man göra, haha!" 
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0