First date.

Haha okej, jag kom på en helt sjukt rolig grej när jag loggade in på min mail nyss, hade fått massa mail från "firstdate.com" och då slog det mig plötsligt att jag och Malin skaffade en date sida till mig förut, för länge sedan som tusan, någon gång i Januari. Och jag var ju såklart tvungen att gå in och kolla nu om det hade hänt någonting, and guess what, 53 love mail, 123 flirt och 3 gb. Poppis tjej, jag var dock inte en 10 rakt igenom. En 9,5 men vafan, det kan man väl leva med. Eller så är det helt enkelt dags för flera operationer! :D

Jaja, jag hade jätte kul när jag läste vissa brev i alla fall, kändes som att vara 14 igen och ragga på "snygga killar" långt ifrån där man bodde och så. Men sanningen är ju den att dom raggade på mig och jag var inte ett dugg intresserad. Bättre lycka nästa gång grabbar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0