...

PAX! Jag är längre än vad jag ser ut och vara, plus att jag har smalare ben, eller jag hade. Nu har jag inte det längre. Skit samma, jag sitter vaken och är alldeles övertrött. Ska till ringa till arbetsförmedlingen imogon och beställa tid, sen ska jag ringa lite andra grejer också. Sånna här hemliga som faktiskt bara mallis vet om. Häftigt! ^^

Jag har tänkt lite på de sju dödssynderna och kommit underfund med att jag i alla fall har två utav dom. Vilket är väldigt sucking med tanke på att det faktiskt är dödssynder. Och mitt liv kan bli helt värdelöst och kasst om jag håller fast vid dom. Så den första jag tänkte ta itu med är Lättja, jag skulle väl skamset kunna erkänna att jag är sjukligt lat och otroligt likgiltig, just för att jag är lat, att jag inte orkar ta ställning. Hur kasst är inte det liksom? Den andra ska vi vara tyst om. Det är för pinsamt. Och nej, det är inte frosseri :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0