the scientist.

tjejer är så sjukt knepiga, vi säger, du tor att din man är otrogen och du ställer han mot väggen och han erkänner. då blir vi helt plötsligt arga för att han talar sanning och säger likande; du kunde ju iallafall göra ett försök med att ljuga. det är ju så jävla stört, samtidigt när vi blir så chockade över sanning så glömmer vi själv grejen i det hela. haha, vi utgår alltså från att alla karlar ljuger. BRA JOBBAT, ja inte fan ska man vara för godtrogen i allafall, då sätter man ju bara sig själv i en dum jävla sitts. men sen om dom säger t.ex.; nej det är jag inte älskling, då blir vi arga för att vi tror att dom ljuger, men VA?! kan man vara mer dubbel? :D det är ju så sjukt, jag förstår verkligen killar som inte förstår sig på tjejer. 

en annan grej är att jag älskar att ha rätt om mina fördommar, det är ju dock en dålig grej men det är så jävla soft att ha rätt så jag skiter i. jag nämnde ju att jag hade varit på roof garden och den dära svarta killen terroriserar mig fortfarande det är sjukt. men iallafall så blev jag så jävla glad när jag pratade med honom, för han var verkligen den ultimata svarta killen, haha han var så skön på något sätt, hade eget företag så han var ju rik och verkade sjukt allmänbildad, det är ju alltid bra. men sen så hadehan den här sköna hip hop stilen ändå, inte klädmässigt men till sättet han pratade på, typ: "this shit going down aiiight? just trust me on this one ok? you girl are for real. come on gimme some sugar" haha det är ju så underbart. 
när jag kom till england tänkte jag ba, neeeeeeej shit vad töntigt med svarta killar som pratar brittiska, nu när jag har lite mer erfarenhet haha, så är det så sjukt soft, och nu hatar jag amerikanska. iofs är jag mycket bättre på amerikanska på alla sätt och vis, JÄVLA TV, men vad gör man, i keep learning. anyway, going back to sweden today for 3 days, yeay, it's feels so fucking amazing :D going to hang out with my girls tomorrow ^^, 

SEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0