tattoos.

jag vill tatuera mig!! varför ska jag vara så jävla feg för? usch! 
fast i och för sig är det ett ganska stort beslut om man ska ha en sån pass stor som jag vill ha, jag menar, den sitter ju trots allt kvar för resten av livet. men det är så snyggt! helt sjukt. 


sådär många tatueringar ska min karl ha, då är jag nöjd! :) 

jaa, förresten, idag så kommer ju louise, NEJ jag är inte glad alls, 
kanse borde ta och städa loss mitt rum lite, ställa in extra säng och sådär (a) 
aja, nu ska jag laga mat. miihii! pussochentillpuss. 

Kommentarer
Postat av: steffy

hejhej gumman hittat en bijett för 1000 kr från västerås (åker där ifrån istället) till stansted eller vad det heter ,men ring mig någon dag så vi kan planera och jag boka ! PUSS PUSS

2008-09-30 @ 20:10:11
URL: http://saandpit.blogg.se/
Postat av: sara

meeeeeeeeeeeeeeen, åk från skavsta!!!! kiss!

2008-10-01 @ 00:13:54
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0