som vi är och gjort.

iih, haha sarah och brian är kul. 
brian - so what you wanna do? 
sarah - i wanna get pumped.
brian - ok, i'll pump you then. 

haha, jag kan inte sluta skratta. 

har varit sjukt seg hela dagen idag och klockan 9pm får jag och sarah för oss att vi ska ut och käka efter en otroligt lång dag i sängen, så vi gick ner mot bermondsey och åt på ett extremt posh ställe, hah, var inget annat soft öppet. men det var mysigt och personalen var väldigt bra, maten var underbar! :) imorgon fyller manuel år, och då så ska vi tydligen ut och äta, men jag tror inte att jag hinner, så jag får dyka in på en drink bara. 

på tisdag kommer min efterlängtade louise, det ska bli så kul, och på onsdag blir det utgång som vanligt, torsdag blir det häng med brian och hans gäng sen fredag och lördag är inte planerade ännu, kanske någon lugn hemma kväll? haha :) 

iih, jag vill förstå hur du tänker, och vad du egentligen vill, tycker och känner. lite svårt för mig att avgöra detta på fler hundra mils avstånd. kan inte riktigt lösa detta nu, så det skulle underlätta om du gav mig lite tid för en gångs skull. jag vet vad jag vill nu, men vet inte vad som kommer att hända i framtiden, och mycket olika hinder kan förändra mina känslor och relation till dig. 

nu ska jag kolla in en novellfilm, och om den är bra kommer jag lägga ut länken här på bloggen så ni också kan checka in den senare. hade så bra och sov fett! pussochenkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0