scream.

sitter och lyssnar på chris cornell - scream, den är jätte bra, att timbaland haft ett finger med i det hela märker man ju på det softa beatet!! väntar på att one tree hill avsnittet ska komma hem, där tydligen lucas gifter sig med peyton enligt bina. har väntat på att det ska komma ut på tankafett, men det kommer ju fan aldrig ut så jag skiter i, tar det från piratebay istället. och jag stör mig på peyton, tycker att brooke och lucas ska vara ihop ist. peyton är en tönt (döda mig inte alla ni som gillar henne) eftersom att det tar år och dagar för att nya avsnitt ska komma ut utav alla serier så är jag less på att vänta, så jag ska börja kolla på prison break igen. från början, igen. mihhii, han är ju för vacker. 
vad hände med lost? varför kommer det inte nya avsnitt? 
samantha who, tar ju ungefär 40 dagar för nya avsnitt, oth, ca. en vecka, och heroes har börjat igen, överlyckliga tjejen liksom. undra vad som händer i säsong 3!!! 

aja, lyssna!! --> http://www.youtube.com/watch?v=YrSqRfKhS4g sjukt bra låt. 
nu ska jag kolla lossen på oth! pyss.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Snacka om seriefreak. Haha.

Aa, eller hur. Brooke & Lucas <3

Brooke e så jävla cool & dessutom skitsnygg. Peyton är bara en jävla depphöna som inte tycker synd om någon annan än sig själv.

2008-09-30 @ 09:29:16
Postat av: sara

haha, jag vet, jag är största seriefreaket till och med. but hey, i can live with that :D jaaa! ellerhur! så jävla hårt också, det är alltid så jävla synd om henne för att hon inte får som hon vill när hon kunde ha fått det men valde bort det :S nej nej, den bruden är heeeelt bakom flötet! brooke ska det vara, dom är snygga tillsammans :D

2008-09-30 @ 14:11:38
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0