mew

vi sitter och håller på överväger olika alternativ. antingen så kommer jag hem innan jul, vilket skulle vara jätte bra på många sätt och vis, eller så stannar jag till typ februari- april någonting. jag vet inte riktigt hur jag ska göra än. jag vill ju jätte gärna vara kvar men samtidigt är jag ju extremt sugen på att dra iväg till usa ett år. så det är lite blandade känslor här. men jag tror att jag kommer hem till jul. vill ju inte missa möbeln på juldagen. haha, det är faktiskt sant, har aldrig varit där och jag har haft lov att gå i 2 år. så om jag är hemma över jul ska jag tammefan knata dit och dansa på baren! :)
förövrigt så skulle jag till brick lane idag eftersom att dom har världens softaste marknad på söndagar, men jag blev så sen och trodde att frida och sarah redan stuckit så jag ringde dom inte. men det visade sig att dom hade varit jätte sena ute och inte varit där förens 4. kunde ju gått dit själv, men det skulle ju vara onödigt, skulle ju med bara för sällskapet eftersom att jag är pank.



här är då en bild på min älskling! <3
jag vill ha honom, jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0