fransk?

nu har jag ett nytt mål, svåraste målet jag haft tror jag. jag måste lära mig franska! för det första är det så sjukt sexigt, för det andra är det vacket och ballt. dom som talar franska är i lag häftiga :) anledingen till detta konstiga påfund är hip hopen, den franska hip hopen må vara den bästa hip hopen. ganska tråkigt att jag inte förstår vad som säger, dom kan ju säga jätte elaka saker utan att jag är medveten om det, vilket skulle paja hela grejen, men jag tror dom håller sig ganska duktig till de vanliga ämnerna. hoppas bara att just soprano är som 2pac och immortal technique, än 50cent och såna dårar som är kassa. men ja. här har ni förövrigt en skit bra låt, som är fransk. http://www.youtube.com/watch?v=_Kr1b8LvI0w

nu sitter jag hemma i lägenheten och har världens ångest, för vad? jo för julklappar. jävla skit, mamma varför får jag inte dina bästa sidor för? haha jag är verkligen fullproppad med både mamma och pappas sämsta sidor. så jag är i regel inte en sådan soft människa, men jag kämpar vidare!
jag vet i allafall vad jag ska köpa till alla i julklapp, eller alla nu lät det som att jag skulle köpa till halva sverige, vilket jag absolut inte ska, men dom jag ska köpa till har jag redan tänkt ut vad jag ska köpa. så det är ju en liten lättnad. HAHA, det är så jävla soft, här i england så ger man bort en get i present, haha! alltså man betalar typ 15£ och får en trä get eller liknande, och denna trä get står för att man köpt en get till en familj i afrika så dom kan mjölka den typ, eller något. haha det är så jävla soft present :D

jag mår så bra, tralala (8) ^___________^ pyss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

privatlektioner hos mig!

2008-09-18 @ 16:01:34
URL: http://kittytoaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0