denna trötta ort. tierp.

fyfan, det är väl det man säger. hur mycket skvaller har man hört nu då? känns inte som att tierp är min grej direkt. ska bli så jävla skönt att åka hem imorgon igen. då blire galej med mina london homies, haha :) det var kul att träffa alla igen men ja, passade inte in här jag eller. OCH MIN KARL HAR GJORT SLEEVES!!! tror det stavas så, jag skiter i. men fyfan så jävla hett. hm, mitt nyårslöfte ska vara att aldrig ångra någonting och sluta ha ångest och panik över allting som händer runt omkring mig, och att när jag väl kommit bort från tierp, aldrig återvända, endast för att träffa min mamma, alla andra, ta er någonstans!! Kisskiss!

Kommentarer
Postat av: steffy

hej skyn , ring mig , !

2008-09-09 @ 20:43:05
URL: http://saandpit.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Sekunden jag anlände i Tierp längtade jag därifrån. Du gör rätt i att bo någon annanstans :)

2008-09-10 @ 18:32:03
URL: http://meurr.bloggsida.se
Postat av: Anonym

stepahnie haha, jaa, jag försöker så gott jag kan :)

2008-09-13 @ 22:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0