blattar+homecoming, bästa skiten!!

men haha! jag älskar blattar, eller ja dom roliga.
(kommenterar på ett kort)
yusef - oh, titanic
yakob - ah fast de fanns inget isberg bvah.
amer - ah om de hade funnits isberg, skiter i hade suttit i livbåtarna hela resan.

alltså nej jag vet man kan inte dö av garv men hahah, fyfan vad kul jag har..




gustaf ligger och sover och jag håller på och tvättar kläder, vet inte ännu vad jag ska ta med mig till sverige men med tanke på att jag bara har handbagage så blir det ju lite svårt att ta med sig mycket.
iih, får inte ta med mig vätskor, det suger ju, och nej tänkte in på öl för en gång skull tänkte mest på hårprodukter. ölen är mycket billigare här än i sverige dock :D det är ju en alldeles för bra grej.
eller nej, "för" är aldrig bra, alltså, jag är "för" mätt eller "för" hungrig. "för" snygg eller "för" ful, det lärde min kära bror mig för något år sedan. alltså att för någon ting inte är bra. haha aja, skit samma. lovestoned är typ fortfarande bästa skiten!

ojshit! kom på en skit rolig grej som stephy sa föut: "jag är ytlig men inte så jävla ytlig, jag har ju fula kompisar också det är bara att kolla på sara" hahaha, det är typ det roligaste :D

men ååh, känns menlöst att sitta och sriva saker, det är ju bara kul om man hör det på riktigt, alltså muntligt, annars blir det bara lamt. plus att min humor är ju inte på topp i andras ögon så.. aja jag saknar min mami iaf, henne får jag se på ehm vad blir det nu. LÖRDAG!! skål vare här. träffar luigi på fredagen, hon hämtar loss mig i märsta, ska tvinga krull att komma till stationen och säga hej.
shiiizes!! jag tappade bort min telefon, men jag hittade den igen :mj efter 1 timmes letande, UNDER min resväska, vilket är cpkonstigt med tanke på att den står makom sängen och allt skit.
yeayea detta känns jätte konstigt för jag har skrivit hur osammanhängande som helst, men vad kan man säga, jag är inte den som är den, ska inte bli författare iallafall, nu ska jag tvätta och städa vidare.
bror,mami+tjejerna+killarna på lördag, pålördag, på lördag, på lördag, just nu extra pengar i potten på lördag, spela jackpot.. kisskiss (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0