Städning, matlagning sen utgång :)

Louise här! Dagen har varit väldigt lugn. Det blev inget oxford idag utan vi tar det i morgon ist. Kommer att vara väldigt mkt folk då men vi får med tid att gå där för sara är ledig i morgon :) jag har solsprayat mig litegrann, saras tur snart. Idag har jag varit duktig! har dammsugit och torkat golven och städat toaletten. Kände att man typ fastnade med fötterna överallt så det behövdes nog :) Snart ska sara, sara bill och jag käka mat. Har lagat kött och pommes, mums ;) snart kommer även Frida och då ska vi börja dricka lite här hemma. Sen blir det roof-garden :D det är hur bra som helst här förutom att jag längtar efter Oskar. Nu ska jag dra och spraya sairish! bye

Kommentarer
Postat av: gunnar

MEN LOUISE! saknar du din kille.. är inte det lite gay? ;(

2008-10-05 @ 10:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0