ops.

En kombination utav vätskebrist, sömnbrist, energibrist överhuvudtaget är ju faktiskt inte bra alls har jag kommit underfund med. I alla fall inte i en tunnelbane vagn fullproppad med stressiga och svettiga människor. Det leder till att de svartnar för ögonen och att man kallsvettas, mhm. Inte kul, trodde att jag skulle dö där ett tag :) 
På tal om död, det har blivit 4 personer skjutna i London Bridge senaste 2 veckorna. Livet är underbart.
Igår var vi ut på Mya eller vad det hette, ett nytt ställe. Det var ok så att säga, men jag var så jävla ledsen att vi inte såg the steets :( Ville se han, min second man liksom. 

Nu pallar jag ej skriva mer.. Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu bör du ju komma hem tycker jag, =O

2008-10-24 @ 20:16:23
URL: http://sossia.blogg.se/
Postat av: Linnea

Lär mig skype också!

2008-10-25 @ 11:18:34
Postat av: Sara

Ehm, ladda hem det så skriver du till mig vad du heter så lägger jag till dig och ringer upp så kan du sen :D



Jaaa, jag ska komma hem.. :D

2008-10-26 @ 16:01:26
Postat av: steffy

SEEE u sooonnn :D wiie wiee

2008-10-27 @ 13:52:35
URL: http://saandpit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0