Louise här!

hej hej hej.. jag har tagit över saras blogg nu så ni vet. För tillfället håller hon på med att ge gustav mat, eller ägg. gustav är söt, det är kanske därför jag kallar honom för oskar hela tiden, haha. snart ska vi iväg till saras kompis frida och laga lite mat och mysa :) igår var vi ut på Mahiki och partade loss! det var roligast ever :) vi var ut med en massa snubbar och brudar som var väldigt trevliga. ikväll ska vi till amika eller punk och träffa The dykeenies. Det ska bli kul. London är underbart för övrigt, sara har haft sån hilma tur som kom hit och hittade en sån bra familj och värdens snällaste gustav att ta hand om. gustav är cool, han gör typ allt man vill. Igår var vi ut med honom på camden och shoppade lite och han sa inte ett ljud eller grinade som ungar i den här åldern borde göra. han är duktig på att dansa loss också för övrigt, eller han sträcker upp armarna i luften och viftar runt, sen har han ett sånt där skönt gung i knäna som nordman :D hej barbro! och hej allihopa! nej nu ska jag ut på balkongen och ta mig en cigg i solen :) hej då! ps. oskar är bäst. 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ah jag vill ocksa vara dar med er!! Hade varit valdans kul maste jag saga :P ha en jattekul och varsta trevlig helg! :) pusspaer<3

2008-10-03 @ 14:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0