let me go.

Snart, alldeles snart så kommer Gustav och Malin, dagen innan min födelsedag. Det kommer bli skit mysigt, middag på min födelsedag är (som Malin sa) givet. Sen ska jag tvinga med dom ut på klubb vare sig de vill eller inte. Dom lär ju trots allt träffa mina kära och underbara vänner, iih! Sladden är funnen!! Credd till Maja som letar på golv. Nu kan man ju äntligen lyssna på musik när man åker tunnelbanan och väntar på sina kompisar som alltid, och då menar jag alltid sena. Om inte dom är det så är jag de, antingen eller. Hanna kommer ju snart också, full bokad och allt det där. 


Om du vill, så kan vi!

Stephany - Ring mig, vi lär kolla datum mer än på riktigt. 
Sarah Bill - Lever du? :D

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: steffy

hej har kollat upp massa nu nu är det bara att vi pratar och bokar om man säger så ;D moahaha ! men jag ringer ocg ringer med det tutar bara upptaget ;O KISS

2008-10-12 @ 20:48:29
URL: http://saandpit.blogg.se/
Postat av: Sofia

GRATTTISSSSSSS DIN JÄVEEEEEEEL =D

2008-10-12 @ 21:51:07
URL: http://sossia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Steffy, ring mig hem imorgon efter 12 du har nummret!! PUSS

Sofia, jag fyller 27, men tack :D

2008-10-12 @ 23:04:31
Postat av: Sofia

HAHA MEN VAA

det stod ju dagen innan min födelsedag, jag fattade att det var nåt som inte stämde.. :P

2008-10-13 @ 08:20:11
URL: http://sossia.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA! Ja, jag skrev att dom skulle komma snart, snart för dig kanske är xnågra timmar, men jag håller hoppet uppe och väntar at least några veckor :D

2008-10-13 @ 11:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0