it's all in my head.

såå, jag och maja har haft lite the killers kväll ikväll :) suttit och lyssnat igenom de flesta låtarna, slutsats: dom är bra rätt igenom! det är så skönt att det fortfarande finns band som bara är bra. annars så är det vita helgen som gäller, trodde jag ja, isabelle (deras förra au pair) kom hit och hälsade på för att hon var i london, och hon erbjöd mig att följa med ut imorgon, får se hur det blir med det. känns lite läskigt, men ja. 
ikväll så är frida på inflyttnings fest och sarah svarade inte eller ringde tillbaka, så jag sitter alldeles ensammen och väntar på att prison break avsnitt ska komma hem! det tar ju sådan tid! Sarah, är på season 3 nu :) 


bara för att lill pullan fyller år idag. con grääts to you, sup inte för mycket. 
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0