im haunted by the kiss that you should never have given me.

http://uk.youtube.com/watch?v=usWfuzYuUzs - väldigt bra version. Det skulle underlätta lite om Gustaf och Björn slutade vara så snygga och ha fruar :( 


From the moment i met you, all those years ago
not a day has gone by when i haven't thought of you
but now that i'm with you again im in agony 
you closer i get to you the worse it get's
the thought of not being with you, i can't breathe
i'm haunted by the kiss  that you should never have given me
my heart is beating, hope that that kiss will not become a scar
you are in my very soul, tormenting me.

If you suffering as much as i am please tell me.

Ursäkta min cp dåliga engelska, har säkert stavat fel på ett antal ställen. 
Meneee, jag kämpar vidare. 

Ont i huvudet har jag, varje dag nu förtiden. 
Imorgon ska Gustaf  vaccineras. Hoppas det går som det ska denna gång :) 
Snart fyller jag år och på söndag kommer Malin och Gustav. Det ska bli kul.
Hejpa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle ju underlätta en HEL DEL om de inte var så snygga och hade fruar, faktiskt. guuud

2008-10-23 @ 08:48:53
URL: http://kittytoaster.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ja, jag vill att du ska vara här så vi kan fira din födelsedag!

2008-10-23 @ 10:53:59
Postat av: Sara

JAG VET, jag antar att det är sarah som skrivit det där, men ja!



Linnea. Jaa! Jag vill med det....!!!!

2008-10-24 @ 17:31:55
Postat av: Anonym

Jaha, det var fän.. :D

2008-10-26 @ 16:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0