got to get rid of this pill taste!

ojoj, mycket har hänt och mycket fortsätter att hända. när ska folk förstå att det är fel? 
jag är såklart inget gudabarn, har nästan gjort mer fel än rätt i mitt liv men detta börjar gå överstyr. ni måste ta er i kragen och se frammåt, på hur framtiden kan bli istället för att kolla på hur bakgrunden till all ångest var. hur mycket vi än försöker så spelar det ingen roll, det är ni som måste ta ansvar för era liv och sluta fucka up allting som är bra för er. jag skulle slutat bry mig för länge sedan om jag inte trodde att ni skulle kunna ändra er, jag skulle sluta bry mig mycket snabbare om inte några utav dom jag älskar mest blir sårade utav detta. just därför är anledningen till att jag inte kan släppa det. därför ber jag er istället, försök att komma ifrån denna väg. den leder bara till en återvändsgränd.

that's the one, oi! 
sabina, keep your head up. 
finns här, även om det inte är samma lika, 
så kommer jag alltid finnas här. 
but remember, det är
bara för att du är så söt!

Kommentarer
Postat av: Sabina

naw, tack sara ^^

2008-10-11 @ 16:05:50
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: Sara

:* puss

2008-10-11 @ 16:48:59
URL: http://esaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0