blinded by the lights.

oj, jag blev vän med safi på facebook och kollade loss hennes bilder. hittade en bild på safi, stephanie och mig. tammefan vadjag saknar mig som brun och långhårig. men men, man kan ju inte få allt här i livet :)



"när jag var neger" :) observera att det var mitt i vintern! 
nu ska jag fortsätta att hänga med gurra med ett stort eff på slutet :D 


puss till mama och alla töntar i tierp som jag saknar loss. 
och fisan ska få bebbe snart! :D:D synd att jag inte kan vara där när det händer. 
iofs så kommer jag hem snart. 

möbeln på juldagen eller. MEN NEJ! hah. puss!

Kommentarer
Postat av: sara

GOTTSUNDA!! WÖÖÖÖÖÖÖ :D

2008-10-07 @ 16:33:41
URL: http://esaera.blogg.se/
Postat av: Sabina

men hej jag kommenterar mina egna bilder . det är tur att du är som alla andra sara! För annars hade inte jag tyckt om dig!!!!!!! tack, det var allt för mig..

2008-10-07 @ 21:45:21
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0