björnen sover.

snart ska jag och gustaf åka till green park för att möta frida och bling (florens). det kommer förmodligen bli fett, får tiden att rulla samtidigt som man gör något lite vettigare än vad man brukar. senare på kvällen bli det väl förmodligen mahiki, kommer bli fett, för jag får lööön :) haha. ååh, det är så jävla fint väder. fattar inte, solen och allt det där. 
kalle var i italien igår, så avundsjuk, han har typ världens bästa jobb, får åka lossen, inte börja alltför tidigt och allt som någonsin är bra har han förmåner inom typ :) haha, det är så roligt, jag har ju gått upp i vikt, men alla säger att det inte syns, men när man fan inte får på sig ,ringarna man haft i all evighet så har man tammefan gått upp. eller vad säger ni sarah och frida. "när jag åker till london ska jag börja ett sundare liv, NOOOT" :) 
har fått the streets - blinded by the lights på hjärnan, den är så sjukt bra, texten, rösten, beatet allting. credd till snubben! och tjejen såklart. 

jag längtar till julafton!! jag vill äta tekakor och ge bort julklappar! plus att jag vill hem och umgås med min mamma :) 
det är så kul att jag allra redan har bestämt mig för juldagen. hm, eftersom att jag hade halsfluss förra året, säg någon gång min halsfluss kommit vid ett bra tillfälle. typ aldrig? turkland, juldagen, midsommar, eller nej midsommar var köttelfeber men iallafall. 

yeahyeah, lillgusten kommer väl att vakna snart så jag ska göra i ordning maten så han bara kan käka så vi kan dra på nästan en gång :) SNART KOMMER GUSTAV OCH MALIN!!! :D:D pusspusspusspusspusspussochlitehejdå!

Kommentarer
Postat av: Sabina

aha, ska komma från rätt käft. därför du alltid hör av dig till mig :O

2008-10-08 @ 19:11:37
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: MALIN

sara, för bövelen. lägg till mig på msn :)

[email protected]

2008-10-09 @ 11:13:50
Postat av: Anonym

Sabina: ja det är typ därför, haha :)

Malin: klart :D

2008-10-10 @ 11:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0